Maisto papildai internetu: kodėl verta?

pagal | 2016-08-22

maisto papildaiMaisto papildai vis dar vartotojams asocijuojasi su vaistais. Nepaisant to gyventojų pašto dėžutes nuolat atakuoja maisto papildų reklama. Žurnalistai dažnai skatina nepirkti maisto papildų nepatikimais būdais.  Juk prekyba internetu atima iš jų skalsią kasdieninę duoną, nes būtent tarpininkai tarp gamintojo ir vartotojo dažniausiai atseikėja laikraščiams ir žurnalams už reklamos plotus. Tad aptarkime kaip pirkti internetu saugiai?

Bendros prekybos taisyklės

Maisto papildai internetu, kaip ir tradiciniais reklamos būdais privalo būti nofitikuoti, o tai reiškia, kad prekybininkas privalo apie savo veiklą pranešti atitinkamoms institucijoms (Maisto ir veterinarijos tarnyba). Tarnyba kontroliuoja, kad maisto papildai internete atitiktų Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančias maisto produktų ženklinimo taisykles, o taip pat kitus kokybei keliamus standartus.

Maisto papildai internetu gali būti prekiaujami tik suteikiant visą reikiamą informaciją vartotojui apie produkto sudėtį.

Kontroliuojančios institucijos itin stebi tų gamintojų produktus, kurie nepriklauso Europos Sąjungai. Tad, rusiski maisto papildai sulaukia itin didelio dėmesio.

Kontrolė ir sertifikatai

Žurnalistai nutyli faktą, kad maisto papildai internetu yra pigesni, negu iš tarpininkų. Taip pat visuomet, lengva surasti – maisto papildai sportui atsiliepimai – skyrelį, kuriame galima sužinoti informacijos iš pirmų lūpų. Tradiciniais prekybos būdais tai praktiškai neįmanoma. Kita vertus, visuomet galima parašyti dominančiais klausimais konsultantui ir gauti informaciją iš gamintojo.

Prekyba maisto papildais internetu privalo būti legali, kaip ir bet kokia prekyba. Todėl vartotojas visuomet gali pasitikrinti informaciją apie juridinį asmenį, kurio svetainėje ieško tokių gaminių, kaip maisto papildai.

Kita vertus žaibiškai plinta ir populiariausi yra maisto papildai lieknejimui internetu arba maisto papildai sportui internetu. Šios dvi rūšys – vitaminų ir mineralų kompleksas, kuris tik išimtinais atvejais turi šalutinį poveikį (kiekvienu atveju skaityti informacinį lapelį). Nepaisant to, prekyba internetu maisto papildais neleidžia teikti informacijos apie sveikatingumą, ką gali teikti parduotuvė, kurioje maisto papildai laukia pirkėjo sustatyti lentynose. Juk gamintojai tie patys – kodėl kontrolės mechanizmai savo gniaužtuose stipriau maigo internetinę prekybą? Nevertinsiu moralinės tokio nusistatymo pusės, paprašysiu Jūsų įvertinti – teisinę – ar nesudarome sąlygų rinkoje vieniems būti lygesniems už kitus? – konkurencija?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.