Kaip lengvai numesti svorio nuo veido?

pagal | 2014-01-30

Veidas yra labiausiai linkęs priaugti svorio nei kitos kūno dalys. O blogiausia yra tai, kad praktiškai yra neįmanoma paslėpti nenorimų veido riebaliukų. Ir didžiausia problema ta, kad nėra lengva numesti svorio nuo veido.

Tačiau reguliari svorio metimo programa ir kai kurie pratimai padės sulieknėti veido srityje. Taip pat turėtų būti paminėta, kad metant svorį nuo veido natūraliais būdais, šis atrodys visiškai kitaip. Vienintelis dalykas, ko Jums reikės, tai pasišventimas eiti toliau ir siekti savo tikslo.

Veido riebalai atsiranda dėl keleto priežasčių, kaip viršsvorio, glebnų veido raumenų, genų ir amžiaus. Besaikis alkoholio vartojimas taip pat papultina veidą. Techniškai, nėra įmanoma numesti svorio nuo vienintelės kūno dalies. Norint turėti lieknesnį veidą, turite dirbti su visu kūnu.

Nuotraukoje žymios asmenybės vaizdas kai veidas buvo storas 🙂

kaip numesti svorio nuo veido

Šiame straipsnyje atrasite kelis visai paprastus žingsnius, kaip numesti svorio nuo veido. Tad skaitykite toliau ir vadovaukitės šiais patarimais.

Svorio metimo pratimai:

Pratimai yra efektyviausias būdas sumažinti riebalus nuo veido srities, o taip pat turi tiesioginį efektą visam kūnui. Mankštinantis padidėja kraujo cirkuliacija, kuri prakaito pavidalu degina nereikalingus kūno riebalus.

  1. Lengviausias ir svarbiausias iš visų pratimų yra bėgimas. Pradėkite bėgioti kiekvieną dieną. Bėgiojimas ir važinėjimas dviračiu padeda numesti svorio nuo veido bei padeda išlaikyti liekną kūną.
  2. Vietoms apie akis treniruoti, užmerkite akis, o tada pažvelkite aukštyn ir žemyn. Neskubėkite darant šį pratimą ir kartokite jį kelis kartus per dieną.
  3. Atsigulkite ant lovos. Atmerkite plačiai akis ir pakelkite antakius kiek tik galite plačiau. Pailsėkite ir kartokite tai dešimt kartų.
  4. Treniruokite veido raumenis pakeliant ir nuleidžiant antakius, suraukiant nosį, šypsantis bei tempiant lūpas. Kartokite kiekvieną pratimą bent dešimt kartų per dieną.
  5. Šypsokitės, kaip tik galite plačiau, iškiškite liežuvį ir kelkite jį kuo aukščiau nosies. Laikykite jį šioje pozicijoje penkias sekundes ir kartokite tiek, kiek galite.

Maistas ir gėrimai:

  • Visų pirmiausia turite sumažinti cukraus ir druskos vartojimą. Tiek cukrus, tiek druska turi daug natrio, kuris skatina riebalų kaupimąsi. Rafinuotas cukrus ir druska sulaiko skysčius organizme, dėl to veidas gali atrodyti nutukęs. Taip pat venkite „greito“ maisto parduodamo gatvėse, kadangi nežinote kiek cukraus ar druskos jame įdėta.
  • Visiškai venkite kofeino pirmąsias dvi savaites metant svorį.
  • Į savo mitybą įtraukite daržoves ir šviežius vaisius. Per dieną suvalgykite bent 3 porcijas daržovių ir vaisių. Šis maistas yra labai skaidulingas, todėl padės ilgiau jaustis sočiam. Kai kuriuose vaisiuose yra daug kalorijų, tad rinkitės atsargiai. Geriausias variantas yra obuoliai, vynuogės, apelsinai ir uogos, kuriose yra daug antioksidantų, kurie taip pat padeda numesti svorio nuo veido.
  • Į mitybą įtraukite pieno produktus, kadangi juose yra kalcio. Venkite prasto maisto, kaip tik galite dažniau. Nevartokite aliejuje virto maisto. Valgykite ankštines daržoves – jose yra daug baltymų.
  • Nevalgykite prieš miegą. Tai vienas blogiausių dalykų, ką galite padaryti norint numesti svorio. Prieš einant miegoti, mūsų kūno medžiagų apykaita sulėtėja bei nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Tokiu būdu, mūsų kūnas nesudegina riebalų, o kitą dieną turi dirbti sunkiau.
  • Metant svorį vanduo vaidina svarbų vaidmenį. Daugelis iš mūsų negeria tiek, kiek reikėtų. Turite išgerti mažiausiai 1,5 – 2 litrus vandens kasdien. Reguliarus vandens suvartojimas yra vienas pagrindinių aspektų metant svorį. Geriant daug vandens ne tik numesite svorio, bet ir oda taps gražesnė. Galite įlašinti šiek tiek citrinos sulčių, gerkite žolelių arbatas ir becukres vaisių sultis. Sportuojant naudokite daug vandens. Jis padeda prakaituoti, o prakaitas atkemša poras ir padidina kraujo cirkuliaciją.

Venkite alkoholio

Ar žinote, kad 1 gramas alkoholio turi 7 gramus kalorijų. Alkoholis ne tik storina veidą, bet ir gali sukelti dehidrataciją, kuomet organizmas pradeda kaupti vandenis, o tai tukina kūną. Alkoholyje yra nereikalingų kalorijų, ypač cukraus, tad, jeigu ketinate numesti svorio, venkite alkoholio.

Meskite rūkyti:

Rūkymas sendina veidą, kuomet oda nukąra bei taip storina veidą. Metant rūkyti, Jūs vėl gausite kasdieninę vitamino C normą, kuris odą daro tampresne. O tai yra svarbiausias veiksnys norint numesti svorio nuo veido.

1 komentaras

  1. Sporto papildai

    Retai jau būna, kad veidas storas, o kūnas ne. Dažniausiai jau tada visas žmogus būna stambokas. Manau, geras sportas ir sutvarkyta mitybą padėtų numest svorį ne tik nuo kūno, bet ir nuo veido. Aišku ir kai kurių dalykų atsisakymas. Taip pat gyvensenos plano pakeitimas. Reikia bėgioti, o jei sunku tai padaryti, pradėti daugiau vaikščioti. Ir kasdien išeiti pasivaikščioti. Tiesiog reik pakeisti kai kuriuos savo įpročius.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.